top of page

Bubeníkovo recenze: bicí Sonor Force 1005 + custom design

Minule jsem psal o setu od DC custom drums, ale dnes pár řádek o mých Sonorech, které byly mé první. Začínal jsem na klasické Amati z Kraslic. Měl jsem je po tátovi, který je koupil v době komárů za peníze, které dostal od rodičů na nábytek, jako svatební dar. Zajímavé, že jsem udělal to samé při pořizování DC sady ( stím rozdílem, že jsem se ještě neoženil :D ). Byl jsem v deváté třídě a netušil jsem, co jednoho dne objevím v pokoji. Vedle starých Amátek stála krásná sada. Bylo to v době, kdy jsem měl první kapelu The Undercovers, takže jsem mohl začít odehrávat první koncerty. Nutno řici, že jsem část zaplatil z brigád ( sakra, těch roznesených letáků :D ). Takže tati, ještě jednu díky, že jsi mě v začátcích podpořil.

Sada je o rozměrech: BD "20", TT "10", "12", FT "14" a snare "14". Za ty léta se krásně vyhrály a nedám na ně dopustit. V této cenové relaci jsou opravdu skvělé. Když to porovnám se zakladní sadou od Tamy, tak právě tyto Sonory jsou o level víše. Jak se říká: za málo peněz hodně muziky. Hardware, který byl součástí už tak skvělý nebyl. Časem dosloužil, ale co také více čekat? Nejlepší je floor tom, který hraje nejlépe z celé sady. Kopák má krásnou barvu a i obstojný attack. Se snarem jsem vždy trochu bojval. Léta se na něj prášilo ve zkušebně, tak jsem ho nedavno prodal. Dnes je využívám výhradně do zkušebny - ano, jsem línej neustále před a po koncertech balit své koncetní DC. Občas je využiji na akustické koncerty, či malé prostory.

Původně byly červené, ale po pár letech mě už barva moc nebavila. A tak jsem si zkusil vzhled přizpůsobit. Použil jsem samolepící folii, která je hodně slabá, takže to nijak neovlivnilo zvuk. Zvolil jsem třpitící stříbornou a černé lesklé pruhy.

starý vzhled VS vlastní

Recent Posts
Archive